Kategorie

Dostawa i Zwroty

Dostawa towaru

Towar zamawiany ze sklepu Medicalove przez stronę medicalove.pl lub Allegro.pl dostarczany jest zewnętrzną firmą kurierską, dostawa odbywa się standardowo na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i realizowana jest przez firmę kurierską serwisem „Dostawa następnego dnia roboczego” zgodnie z regulaminem i warunkami dostaw danego przewoźnika usługa ta może trwać do 48 godzin i po tym czasie może być traktowana jako niedostarczona w terminie. 

Dostawy poza obszar Rzeczpospolitej Polskiej wyceniane są indywidualnie na podstawie zamówionych produktów (wymiar, waga) i podawane indywidualnie w zależności od adresu dostawy. W celu sprawdzenia możliwości i kosztu dostawy poza obszar Polski prosimy o podanie dokładnego adresu wraz z kodem pocztowym.

W chwili obecnej sklep Medicalove korzysta z usług firmy kurierskiej GLS, Inpost lub paczkomaty Inpost ale na specjalne życzenie klienta istnieje możliwość wysyłki inną firmą kurierską (DPD, Fedex, UPS, DHL), aby tego dokonać należy się skontaktować z biurem obsługi klienta i sprawdzić dostępność usługi i jej koszt (koszt wysyłki inną firmą niż Inpost może być dodatkowo płatny, o czym pracownik biura poinformuje przed wysłaniem towaru).

Z przyczyn niezależnych od sprzedawcy (sklepu medicalove.pl) czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Sklep medicalove.pl nie ma wpływu na pracę firm kurierskich i zatrudnionych tam kurierów, nie posiada tym samym kontaktów, numerów telefonów do indywidualnych kurierów dostarczających przesyłki w terenie. 

Sklep Medicalove może podać numer przesyłki, który ułatwi jej lokalizację na stronie przewoźnika:

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

W przypadku nie odebrania przesyłki przez zamawiającego firma kurierska ponawia próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym, jeśli i tym razem przesyłka nie może być odebrana przez zamawiającego i nie ma z nim kontaktu, standardowo przesyłka jest kierowana z powrotem do nadawcy, czyli sklepu medicalove.pl, w takim przypadku koszt ponownego wysłania przesyłki jest po stronie zamawiającego i zostanie doliczony do jego rachunku.

Jeśli zamawiający nie odbierze przesyłki i ponowi zamówienie po wcześniejszym zwrocie do nadawcy (medicalove.pl) zostanie obciążony kosztami ponownej wysyłki oraz kosztem zwrotu pierwszej wysyłki, czyli dodatkową stawką za dostawę kurierską.

Przy składaniu zamówienia prosimy o sprawdzenie poprawności wypełnianym danych adresowych oraz podanego numeru telefonu dla kuriera oraz adresu mailowego, w celu skontaktowania się w razie trudności z odnalezieniem adresu, czy innych przeszkód napotkanych w czasie doręczenia. Poprawność danych może pomóc w poprawnym i co za tym idzie terminowym dostarczeniem zamówionego towaru.

Sklep realizuje zamówienia zgodnie z podanymi na stronie komunikatami o dostępności towarów. Jeśli towar jest dostępny w magazynie to może być wysłany jeszcze tego samego dnia, pod warunkiem, że nie wystąpią nieprzewidziane zdarzenia mające wpływ na wszelkiego rodzaju opóźnienia (skumulowanie zamówień, trudności po stronie firmy kurierskiej itp.). Zamówienie złożone do godziny 13 są realizowane tego samego dnia, ale nie jest to gwarantowane. Zamówienia są realizowane wg kolejności wpływu do sklepu.

Zamówienie złożone po 13 zostaną zrealizowane - wysłane następnego dnia roboczego, w przypadku mniejszej ilości zamówień w danym dniu zamówienie takie może zostać zrealizowane-wysłane jeszcze tego samego dnia roboczego.

Na czas realizacji zamówienia ma wpływ forma płatności. Najszybszą formą dostawy jest płatność za pobraniem u kuriera. Płatność przelewem na konto firmowe, może wydłużyć czas realizacji zamówienia w związku z koniecznością zaksięgowania wpłaty na koncie, co niekiedy może wydłużyć się do 2-3 dni roboczych, w zależności od Banku zamawiającego.

Jeśli czas realizacji zamówienie ulegnie zmianie, nasi konsultanci skontaktują się z Państwem w celu poinformowania o zaistniałej sytuacji. Informacja może również zostać przekazana za pomocą e-mail-a, w zależności od podanych danych przy składaniu zamówienia lub możliwości skontaktowania się z zamawiającym.

Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki pod kontem uszkodzeń mechanicznych, powstałych w czasie transportu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub widocznych uszkodzeń, prosimy o spisanie protokołu szkody przy kurierze dostarczającym przesyłkę, nie przyjmowanie jej i jak najszybszy kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

Przyjęcie uszkodzonej przesyłki i nie spisanie protokołu szkody może skutkować nie uwzględnieniem późniejszej reklamacji.

Zwroty i reklamacje

Zwrotu towaru zakupionego na odległość można dokonać w terminie 14 dni, w tym celu należy wypełnić potrzebne oświadczenie odstąpienia od umowy i przesłać wraz ze zwracanym produktem oraz paragonem lub kopią faktury zakupu. Należy upewnić się, że towar jest oryginalnie zapakowany, tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu (wraz ze wszystkimi dołączonymi częściami, akcesoriami). Zwracany towar na podstawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie może być używany czy też jego zawartość nie może ulec zmianie (zmniejszeniu) i nadaje się do dalszej odsprzedaży.

W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny z naszej strony lub podać niezbędne informacje dotyczące reklamowanego produktu, tak aby umożliwić nam jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji, takie jak:

Data zakupu/zawarcia umowy, dane teleadresowe kupującego zgodnie z zamówieniem, numer dokumentu księgowego (paragon lub faktura), w przypadku paragonu niezbędne jest dołączenie go lub jego kopii wraz z reklamowanym produktem.

Konieczne jest opisanie powodu reklamacji, można opisać sposób postępowania z produktem i okoliczności mające miejsce i mogące mieć wpływ na reklamowany produkt.

Data i podpis osoby reklamującej.

Reklamowany towar należy odesłać upewniając się, że opakowanie transportowe zapewnia należyte zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie transportu. Brak należytego zabezpieczenia, może mieć wpływ na nie uznanie reklamacji, ze względu na zniszczenie podczas transportu reklamowanego produktu. 

Zwroty i reklamacje prosimy wysyłać na poniższy adres:

Adres wysyłki dla zwrotu lub reklamacji:

Sklep internetowy Medicalove

Hurtownia Estetyczna

ul. Chwaszczyńska 170/1

81-571 Gdynia

Tel. 733 400 306 lub 533 104 041

Dostępności produktów

W zależności od dostępności towaru w magazynie, sklep realizuje wysyłkę natychmiast w przypadku towaru oznaczonego jako „dostępny”, 

3-4 dni robocze w przypadku towaru oznaczonego dostępność „3-4 dni robocze” ze względu na konieczność przesunięcia go między magazynami w Polsce lub też dłuższym czasie jeśli towar jest „na zamówienie”. Towaru oznaczonego „na zamówienie” nie można kupić w sklepie, bo może oznaczać, że jest w trakcie importu lub musi być zamówiony do produkcji na indywidualne życzenie klienta. W celu sprawdzenia czasu realizacji zamówienia towaru na zamówienia prosimy o kontakt z biurem obsługi sklepu Medicalove.pl

Towar oznaczony jako „niedostępny” oznacza, że czas realizacji musi być potwierdzony przez biuro obsługi Medicalove.pl i na ten produkt nie można złożyć zamówienia w danym momencie.

Podane terminy realizacji zamówień są orientacyjne i zależą również od innych czynników nie zależnych od Medicalove, więc możemy obiecać, że zrobimy wszystko, aby dotrzymać terminów, ale nie możemy tego zagwarantować.

Cennik Dostaw

Odbiór własny w sklepie Medicalove w Gdyni 0zł (ze względów bezpieczeństwa odbiór własny w sklepie Medicalove jest zawieszony do odwołania, za utrudnienia przepraszamy i liczymy na Państwa zrozumienie, jest to podyktowane środkami ostrożności, które mogą być pomocne dla nas wszystkich).

Przesyłka kurierska krajowa 20zł

Przesyłka kurierska zagraniczna - wycena indywidualna, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta pod numerem +48 533 104 041, +48 733 400 306 (pod tym numerem można wysłać widomości przez aplikację whatsApp) lub mailowo biuro@medicalove.pl w celu sprawdzenia dostępności usługi i jej kosztu.

Dla zamówień wewnątrz Unii Europejskiej możliwa jest dostawa wewnątrzwspólnotowa (bez podatku VAT), jeśli towar zamawiany jest na fakturę z wysyłką do kraju docelowego (potwierdzenie wysłania towaru) oraz numer VAT/VIES podatnika za granicą musi być aktywny (Medicalove weryfikuje aktywność numeru podatkowego na stronie http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=pl). 

W przypadku stwierdzenia, że numer VAT(VIES) jest nieaktywny, nie możemy wystawić faktury wg wewnątrzwspólnotowego nabycia, tylko obciążyć całą stawką 8% lub 23% w zależności od towarów i usług zamawianych, tak jak ma to miejsce w przypadki normalnej krajowej sprzedaży, wystawiamy wtedy paragon z kasy fiskalnej.

Przesyłka kurierska krajowa za pobraniem 20zł

Opłata za dostawę pobierana jest za zamówienie poniżej 500zł (lub kwotę podaną przy składaniu zamówienia, sklep każdorazowo informuje jaka jest pozostała kwota do darmowej dostawy, może być ona różna od 500zł w zależności od obowiązującej promocji, ponadto waga pojedynczej paczki nie może przekraczać 30kg lub standardowych gabarytów tzn. paczka o regularnym kształcie której suma długości, szerokości i wysokości nie przekracza 300cm, oraz najdłuższy bok nie przekracza 120cm. W przypadku zamówienia kwalifikującego się na „darmową dostawę”, które jednak przekracza podane standardowe gabaryty i musi być rozdzielone na więcej niż jedna paczka, zostanie doliczona opłata za przesyłkę/ki dodatkowe, po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego o wystąpieniu dodatkowej opłaty, jeśli sklep nie doliczy tego automatycznie.

W momencie pakowania zamówienia może okazać się, że paczka przekracza gabaryt, sklep nie jest w stanie dokładnie tego przeliczyć na paczki, więc ostatecznie brana jest pod uwagę informacja z magazynu po uprzednim zapakowaniu towaru i wtedy może zostać naliczona dodatkowa opłata za dostawę. O wszystkich zmianach co do ceny za przesyłki informujemy swoich  klientów za pomocą kontaktów pozostawionych podczas składania zamówienia (jeśli podane informacje są błędne lub niekompletne, zastrzegamy sobie prawo zmiany ceny transportu bez powiadomienia lub niezrealizowanie zamówienia).

Metody płatności

Przedpłata- przelew bezpośredni na konto firmowe

Płatność realizowana przez platformę „Przelewy 24” przelewem na konto lub kartą płatniczą

Płatność kartą w Euro (karta płatnicza klienta z zagranicy) lub z konta w walucie obcej, dzięki przewalutowaniu dynamicznemu (DCC), klient widzi dokładnie po jakim kursie wymieniona została dana waluta oraz ile dokładnie zapłaci w danej walucie za zakupy w sklepie (żadnych ukrytych kosztów czy prowizji)

Za pobraniem u kuriera dostarczającego zamówienie

Płatność kartą płatniczą, blik lub gotówką w sklepie stacjonarnym.

Nie doliczamy dodatkowych opłat związanych z metodą płatności.