Od 1 stycznia 2020 roku przedsiębiorca, który dokona zakupu na podstawie paragonu, będzie mógł żądać
wystawienia faktury do tego paragonu, ale tylko wówczas gdy paragon będzie zawierał jego NIP. W przeciwnym
wypadku Sprzedawca nie będzie miał prawa wystawić faktury, a tym samym osoba prowadząca działalność
straci możliwość rozliczenia zakupu w kosztach firmowych.
Spis Treści:
I. Postanowienie ogólne
II. Definicje
III. Prezentacja towarów na stronach internetowych
IV. Składanie zamówień
V. Realizacja zamówień
VI. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
VII. Uprawnienia konsumentów
VIII. Zgłaszanie niezgodności w dostawie
IX. Odstąpienie od umowy zakupu
X. Reklamacje
XI. Ochrona danych osobowych
XII. Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie treści zawieranej umowy
XIII. Postanowienia końcowe
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy MEDICALOVE działający pod tym samym adresem prowadzi działalność handlową w
zakresie sprzedaży wyrobów medycznych, środków ochrony indywidualnej oraz testów nietolerancji
pokarmowej. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Właścicielem Sklepu jest Biomedico Maciej Morawski z zarejestrowaną działalnością w Gdyni (81-589), ul.
Oliwkowa 21/5, NIP: 578-249-36-27, REGON: 221868167.
3. Adres do odbioru zamówionych towarów, korespondencji oraz adres wysyłki i do zwrotu Towarów, adres
biura i magazynu sklepu:
BOK MEDICALOVE
Chwaszczyńska 170C lok.1, 81-571 Gdynia, email: biuro@medicalove.pl, tel. 720 860 920
4.Zapytania i reklamacje mogą być kierowane również:
• za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@medicalove.pl
• telefonicznie: (+48) 720 860 920, 533 104 041
5. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
II. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Sklep – sklep internetowy - hurtownia medyczna, prowadzona pod adresem: https://sklep.biomedico.pl/,
2. Sprzedawca – Sklep internetowy https://sklep.biomedico.pl/
3. BOK – Biuro Obsługi Klienta dla sklepu internetowego BIOMEDICO.PL, prowadzonego w domenie
www.biomedico, adres e-mail: biuro@biomedico.pl, tel.: (+48) 733 400 306
4. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której
przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia lub rejestracji w Sklepie.
5. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Konto Klienta – konto tworzone po rejestracji Klienta.
7. Towar – produkty oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie.
8. Zamówienie – oferta zakupu Towarów składana przez Klienta w sposób określony w Regulaminie.
9. Dostawa- dostarczenie zamówionego towaru pod adres wskazany w złożonym zamówieniu, dostawa
ogranicza się do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Dostawa za granicę jest możliwa, ale musi być
wcześniej potwierdzona przez BOK, w tym celu należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo i
podać szczegółowy adres dostawy, aby otrzymać informację na temat możliwości wysyłki,
ewentualnych ograniczeń przewoźnika oraz kalkulacji kosztów. Terminy dostaw oraz koszty dostępne
są na stronie sklepu w zakładce warunki dostaw.
10. Pliki Cookies – małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze Klienta, przechowujące informacje
związane z korzystaniem ze Sklepu. W szczególności dotyczą one identyfikacji sesji (w której z kolei
znajdują się zakodowane informacje o zalogowaniu, towarach w koszyku, ostatnio oglądanych oraz
ustawień sortowania i widoku Towarów) oraz ustawień obsługi witryny.
11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu KC, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
12. Dni Robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
13. Oczywisty błąd – widoczna i łatwa do zauważenia pomyłka w cenie, opisie lub dostępności Towaru, w szczególności cena rażąco odbiegająca od wartości rynkowej, powstała wskutek błędu systemu, integracji lub omyłki ludzkiej.
14. KC – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z
późn. zm.).
15. Regulamin – niniejszy regulamin.
III. PREZENTACJA TOWARÓW NA STRONACH INTERNETOWYCH SKLEPU
1. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia określone są na stronie każdego Towaru.
2. Informacje o Towarach prezentowane na stronach Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, a nie ofertę w rozumieniu art. 66 § 1 KC oraz art. 543 KC.
3. Ceny Towarów prezentowane w Sklepie podawane są w walucie polskiej i zawierają właściwą stawkę podatku VAT; nie zawierają kosztów dostawy, które są doliczane osobno zgodnie z warunkami dostawy.
4. Sprzedawca zastrzega możliwość aktualizacji cen, opisów i dostępności Towarów w każdym czasie aż do momentu zawarcia umowy sprzedaży, o czym decydują postanowienia § IV.
5. W przypadku oczywistych omyłek cenowych, opisowych lub technicznych (np. cena rażąco odbiegająca od wartości rynkowej wskutek awarii systemu lub błędu integracji), Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie, także jeśli Klient otrzymał automatyczne potwierdzenie jego przyjęcia.
IV. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. Zamówienia w Sklepie Klient może składać poprzez stronę internetową Sklepu przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Proces zamówienia obejmuje: wybór Towarów, podanie danych do wysyłki i płatności, wybór metody dostawy i płatności oraz zatwierdzenie zamówienia przyciskiem „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą jego otrzymanie przez system Sklepu. Wiadomość ta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi przyjęcia oferty Klienta ani zawarcia umowy sprzedaży.
Wiadomość e-mail wysyłana po złożeniu zamówienia ma charakter wyłącznie potwierdzenia jego otrzymania przez system Sklepu i nie stanowi przyjęcia oferty Klienta. Umowa sprzedaży zostaje zawarta dopiero z chwilą wysłania do Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej nadanie Towaru kurierem. Do tego momentu Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia oferty, w szczególności w przypadku oczywistych błędów cenowych, braku dostępności Towaru lub innych przyczyn wskazanych w Regulaminie.
4. Zawarcie umowy sprzedaży następuje dopiero w momencie wysłania do Klienta odrębnej wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji lub wiadomości o nadaniu przesyłki kurierem – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Do chwili zawarcia umowy Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia oferty Klienta, w szczególności w przypadku:
a) oczywistych omyłek cenowych, opisowych lub technicznych,
b) braku dostępności Towaru,
c) awarii systemów lub integracji,
d) podania przez Klienta błędnych lub wątpliwych danych.
6. W przypadku anulowania zamówienia wszelkie wpłacone środki zostają niezwłocznie zwrócone Klientowi, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od poinformowania o anulowaniu.
7. Klient ma możliwość korygowania danych zamówienia do momentu jego zatwierdzenia, a po tym czasie – poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Nieopłacone zamówienia zostają automatycznie anulowane po 7 dniach od ich złożenia.
8. Klient ma możliwość wyboru formy płatności za zamawiane Towary spośród następujących:
• płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki;
• przelew bankowy tradycyjny bezpośrednio na konto Sprzedawcy;
• przelew bankowy poprzez platformę płatniczą: PayNow, Przelewy24, PayU,Blue Media SA;
• płatność kartą płatniczą poprzez platformę płatniczą. Podmiotem świadczącym obsługę płatności
online w zakresie płatności kartami są: PayNow, Przelewy24, PayU, Blue Media SA;
Dostępne formy płatności:
• Visa, Visa Electron;
• Mastercard, Mastercard Electronic;
• Maestro;
• BLIK;
• Google Pay;
• Apple Pay;
9. W przypadku wyboru opcji „Za pobraniem” płatność dokonywana jest u kuriera gotówką lub kartą ( w
zależności jakie formy dopuszcza przewoźnik). Wybór kuriera dostępny jest podczas procesu składania
zamówienia ( GLS, DPD, Inpost; Paczkomaty; Punkty DPD)
10. W przypadku wyboru: przelewu bankowego jako formy płatności, Klient zobowiązany jest zapłacić za
zamówiony Towar przelewem bankowym na konto Sprzedawcy w terminie do 7 dni od dnia otrzymania
potwierdzenia przyjęcia Zamówienia. Sprzedawca wyśle towar zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na konto
firmowe. Dokonując przelewu w jego tytule prosimy podać nazwę sklepu i numer zamówienia, np. Biomedico
zam. XXXXX
Dane do przelewu Bankowego:
Biomedico Maciej Morawski
81-589 Gdynia, ul. Oliwkowa 21/5
mBank w Warszawie
Numer konta: 03 1140 2004 0000 3602 8234 7809
11. Po pomyślnym wykonaniu płatności lub złożeniu zamówienia za pobraniem, sklep wyśle mail potwierdzający
złożenie zamówienie.
12. Nieopłacone zamówienia zostają automatycznie anulowane po 7 dniach od złożenia zamówienia.
V. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Realizacja zamówienia nastąpi jednorazowo, poprzez dostawę Towaru.
2. Realizacja Zamówień odbywa się w Dni Robocze w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00. Zamówienia składane
po godzinie 12.00 i w dni świąteczne lub wolne od pracy, w tym sobotę, będą rozpatrywane następnego dnia
roboczego.
3. Towar jest dostarczany do Klienta jedynie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, pocztą kurierską. Klient
zobowiązany jest do poniesienia kosztów dostawy Towaru.
4. Zamówienia zagraniczne możliwe są do zrealizowania, ale ich cena i czas jest ustalana indywidualnie. Towar
zamawiany poza granice Rzeczypospolitej Polskiej będzie wyceniany indywidualnie i jest uzależniony od
gabarytów, wagi, państwa do którego ma zostać wysłany oraz przepisów celno-skarbowych danego Państwa.
W celu realizacji takiego zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta.
Zamówienie można złożyć także w sklepie internetowym, jednak z realizacją płatności należy wstrzymać się do
momentu otrzymania faktury proformy, która będzie zawierała wszystkie niezbędne koszty.
5. Czas realizacji zamówienia może być różny w zależności od wybranej formy płatności. W przypadku wyboru
formy płatności „przelew bankowy” lub „płatność kartą płatniczą” czas jest liczony od dnia zaksięgowania się
należności na rachunku bankowym Sprzedawcy lub uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
6. Na łączny czas oczekiwania na otrzymanie przez Klienta danego Towaru (czas dostawy) składa się czas
realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę oraz czas dostarczenia Towaru przez przewoźnika.
7. Przed odebraniem przesyłki Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie Towaru nie uległo uszkodzeniu w
transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania, taśm lub plomb naklejonych na
przesyłkę. Jeżeli opakowanie uległo uszkodzeniu, należy spisać z kurierem protokół szkody. Jest on podstawą
do dochodzenia roszczeń reklamacyjnych.
8. W takcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” .Klient ma możliwość korygowania wprowadzonych danych poprzez dodanie lub usunięcie danych pozycji. Zmiany Zamówienia można dokonać również przez kontakt telefoniczny lub wysłanie wiadomości e-mail.
9. Prawo do odstąpienia od realizacji mimo wysłanego maila.
W przypadku wystąpienia oczywistego błędu cenowego, opisu lub dostępności Towaru, Sprzedawca ma prawo odstąpić od realizacji zamówienia, także w sytuacji, gdy Klient otrzymał już automatyczne potwierdzenie jego przyjęcia lub wiadomość o rozpoczęciu realizacji. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta i dokona zwrotu uiszczonej płatności.
VI. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Złożenie Zamówienia poprzez stronę internetową Sklepu i dokonanie zakupu Towarów powinno być
poprzedzone dokonaniem przez Klienta rejestracji. Rejestracja nie stanowi zobowiązania dla Klientów do
dokonania zakupu Towarów za pośrednictwem Sklepu.
2. Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Po
dokonaniu rejestracji dla Klienta tworzone jest indywidualne Konto Klienta.
3. Klient, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny podając następujące dane:
• aktywny adres e-mail;
• hasło do Konta Klienta;
• imię i nazwisko (w przypadku Konsumentów) albo nazwę firmy (w przypadku przedsiębiorców)
• adres miejsca zamieszkania (w przypadku Konsumentów lub przedsiębiorców będącymi osobami
fizycznymi) albo adres siedziby (przypadku pozostałych podmiotów)
• adres do doręczeń jeżeli jest inny niż adres zamieszkania albo siedziby;
• Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) – w przypadku przedsiębiorców;
• numer telefonu;
4. Po dokonaniu rejestracji na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie
linku aktywacyjnego kończy proces rejestracji Klienta oraz stanowi potwierdzenie prawdziwości danych
podanych w formularzu rejestracyjnym.
5. Zawierając umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną Klient oświadcza, że:
• zapoznał się i zaakceptował w pełni Regulamin;
• przystępuje do korzystania z usług dobrowolnie i spełnia określone w Regulaminie warunki;
• dane zawarte w formularzu rejestracyjnym są zgodne z prawdą i nie naruszają praw osób trzecich;
• wyraża zgodę na zawarcie umowy drogą elektroniczną;
• wyraża zgodę na przetwarzanie, gromadzenie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie,
udostępnianie i usuwanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji
usług świadczonych na podstawie Regulaminu;
• wyraża zgodę na otrzymywanie na wskazane w formularzu rejestracyjnym dane korespondencyjne
informacji systemowych, wiadomości od Sprzedawcy oraz informacji o utrudnieniach, zmianach czy
przerwach technicznych w działaniu Sklepu;
6. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas rejestracji w każdym czasie.
7. Login i hasło mają charakter poufny. Klient korzystający z loginu i hasła zobowiązany jest do aktualizacji
swoich danych podanych przy rejestracji, każdorazowo w przypadku ich zmiany.
8. W przypadku utraty hasła lub jego zapomnienia można skorzystać z opcji wygenerowania nowego hasła,
które zostanie przesłane na wskazany w rejestracji adres e-mail. Nowe wygenerowane przez system hasło
Klient może zmienić po uprzednim zalogowaniu się do swojego konta.
9. Sprzedawca może odmówić rejestracji Klienta, a jeżeli rejestracja została już dokonana - wypowiedzieć
umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy:
• działalność Klienta jest sprzeczna z obowiązującymi normami prawnymi, zwyczajowymi, a także jeśli
narusza prawa osób trzecich;
• otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi
działalności lub podane przez Klienta dane adresowe budzą uzasadnione wątpliwości co do ich
poprawności lub zgodności z prawdą, a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu
telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail;
• uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych przez Klienta danych lub
związanej z nimi działalności;
• Klient narusza postanowienia Regulaminu;
10. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeżeli Klient nie
wykazywał aktywności w Sklepie, w szczególności nie złożył Zamówienia lub nie logował się do Konta Klienta w
ciągu 1 roku od ostatniej aktywności.
11. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.
12. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez
Sprzedawcę zostanie przesłane na podany w Koncie Klienta adres e-mail.
13. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Klienta
może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail lub poprzez usunięcie Konta Klienta.
14. Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony Sprzedawcy ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu
zgody Sprzedawcy.
15. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje
bez wpływu na wykonanie już zawartych Umów Sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
16. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
17. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Klient powinien
dysponować:
• przeglądarką internetową: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie
starszej niż 3.0 lub Chrome (wszystkie wersje) lub Opera w wersji nie starszej niż 2;
• włączoną obsługą Java Script;
• włączoną obsługą Plików Cookies;
• aktywnym adresem e-mail;
VII. UPRAWNIENIA KONSUMENTÓW
1. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży i umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną. Szczegółowe informacje o prawie odstąpienia zawiera Załącznik do Regulaminu „Pouczenie o
odstąpieniu od umowy”.
2. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
• o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
• w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca
nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji
Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
przydatności do użycia;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po
otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na utratę sterylności, ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
• w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej
naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których
wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania
naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do
dodatkowych usług lub rzeczy;
• zawartej w drodze aukcji publicznej;
• o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
3. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
• uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy
Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z
zawartej Umowy Sprzedaży. W tym celu należy złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego
Inspektoratu, w zależności od rodzaju postępowania, wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie
sprawy przed polubownym sądem konsumenckim/wniosek - zapis na sąd polubowny. Formularze
dostępne są w sekretariacie sądu konsumenckiego, a także na stronach internetowych Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Lista Inspektoratów wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest
na stronie www.uokik.gov.pl.
• może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą,
korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod
bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl.
VIII. ZGŁASZANIE NIEZGODNOŚCI W DOSTAWIE
1. Po odebraniu zamówienia prosimy sprawdzić przesyłkę pod względem ilościowym i jakościowym.
2. Wszystkie nieprawidłowości należy zgłosić do 48h od odebrania przesyłki mailowo na adres:
biuro@medicalove.pl lub telefonicznie pod numer telefonu +48 720 860 920
3. Niezgodności zgłaszane po tym terminie nie będą uwzględniane.
IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAKUPU
1. Na odstąpienie od zakupu bez podania przyczyny Klient ma 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
2. Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania, być rozpakowany, mieć naruszone opakowanie
jednostkowe lub zbiorcze. Towar musi dotrzeć do nas w takim stanie w jakim został otrzymany.
3. Procedura zwrotu wygląda następująco:
• Zapakuj starannie przesyłkę i włóż do środka dowód zakupu (może być kserokopia).
• Jeżeli formą płatności była płatność "Za pobraniem" podaj nam dane bankowe do zwrotu należności.
• Odeślij paczkę na adres naszego magazynu:
Medicalove Magazyn
81-571 Gdynia, ul. Chwaszczyńska 170c/1
telefon: +48 733 400 306
z dopiskiem ZWROT
4. Do zwracanego zakupu prosimy o dołączenie krótkiego oświadczenia, które będzie zawierało:
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących
rzeczy(*) ….............................................................................................................................................................
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): .......................................................................................................................
Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ..........................................................................................................................
Numer faktury/paragonu oraz zamówienia sklepowego ..........................................................................................
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ….....................................................................................................................................................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
5. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy pisemne poinformowanie Sprzedającego o tym
fakcie. Na fizyczny zwrot czekamy do 5dni roboczych po upływie tego terminu.
6. Zwracając zamówienie odsyłasz je na swój koszt i ryzyko. Wszelkie koszty poniesione z związku z
pakowaniem przesyłki ponoszone są przez Kupującego. Prosimy o wybranie sprawdzonego sposobu na
dostarczenie przesyłki np. firmę kurierską lub wysłanie przesyłki z potwierdzeniem nadania.
7. Nie odbieramy przesyłek wysłanych na nasz koszt lub za pobraniem kurierskim oraz zleconych do punktów
odbiorów, np. paczkomaty, punkty DPD Pick up.
8. Po zweryfikowaniu stanu zwracanego towaru Sprzedawca wystawi fakturę korygującą (jeżeli sprzedaż była
na fakturę VAT) i zleci zwrot płatności tą samą drogą jaką była wykonana, chyba że Klient wyraźnie żąda
innego sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Sprzedającego z dodatkowymi kosztami.
9. Oprócz równowartości ceny towaru Sprzedawca zwróci koszty doręczenia zamówionego towaru – do
wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w naszej ofercie.
X REKLAMACJE
1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar wolny od wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za
wady Towaru zgodnie z przepisami KC.
2.Reklamacja Towaru polega na zgłoszeniu Sprzedawcy informacji o wadzie Towaru, na adresy wskazane w
niniejszym Regulaminie, a następnie odesłaniu wadliwego Towaru zgodnie ze wskazówkami otrzymanymi od
Sprzedawcy.
3.Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Towaru stanowiącego przedmiot
reklamacji wraz dowodem zakupu i informacją o wadzie (wadach), Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu
30 dni kalendarzowych, z zastrzeżeniem reklamacji Konsumenta z tytułu rękojmi, na którą Sprzedawca
odpowiada w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania Konsumenta.
O rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego Klient informowany jest w drodze e-mail, telefonicznej lub pisemnej.
Brak zawiadomienia Konsumenta o sposobie jej rozpatrzenia w powyższym 14 dniowym terminie traktowany
będzie jako uznanie reklamacji przez Sprzedawcę.
4. Termin wykonania obowiązków z tytułu gwarancji określony jest w treści dokumentu gwarancji oraz nie
powinien przekroczyć 14 dni licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji.
5. Uprawnienia Konsumenta wynikające z wad Produktu lub Klienta niebędącego Konsumentem z tytułu
rękojmi za wady nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają ich uprawnień wynikających z gwarancji
udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancji.
6. Sprzedawca nie jest gwarantem Produktów. Towary mogą być dodatkowo objęte gwarancją producenta. W
przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej Produkt, jej warunki są udostępniane przy
Produkcie. Uprawnienia z tytułu gwarancji, szczegółowe warunki i czas jej trwania są wówczas podawane w
karcie gwarancyjnej dołączonej do Towaru.
7. Reklamacje z tytułu rękojmi lub gwarancji należy przesyłać na adres:
MEDICALOVE 81-571 Gdynia, ul. Chwaszczyńska 170c/1 bądź na adres mailowy: biuro@medicalove.pl, a w
przypadku roszczeń z tytułu gwarancji także bezpośrednio do Producentów/Dystrybutorów Produktu
wskazanych w dokumencie gwarancyjnym Produktu.
8. W celu usprawnienia rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca zaleca, by zgłoszenie reklamacyjne Konsumenta
zawierało następujące informacje:
• Informację czy zgłoszenie dotyczy roszczenia z tytułu rękojmi (sprzedawca) czy gwarancji (producent),
• Imię i nazwisko oraz/bądź nazwę Konsumenta;
• Nazwę Produktu;
• Datę nabycia Produktu;
• Numer Zamówienia;
• Szczegółowy opis wady Produktu;
• Moment powstania wady Produktu,
• Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji
złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
9. Gdy jest to niezbędne dla oceny istnienia wady Produktu równocześnie ze złożeniem zgłoszenia wady
należy dostarczyć reklamowany Produkt do biura Sprzedawcy na adres korespondencyjny wskazany w § 1 .
10. W przypadku złożenia reklamacji dotyczącej świadczenia usług drogą elektroniczną, Sprzedawca rozpatrzy
reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej zgłoszenia.
XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Dokonując rejestracji w Sklepie lub składając Zamówienie, Klient dobrowolnie wyraża zgodę na
przetwarzanie swoich danych osobowych, zachowując prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy.
2. W celu skorzystania z prawa do zmiany, poprawienia lub usunięcia danych, Klient powinien przesłać do
Sprzedawcy stosowne żądanie wraz z podaniem imienia i nazwiska, bądź firmy Klienta.
3. Sprzedawca jest administratorem danych osobowych dotyczących Klientów.
4. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych
danych osobowych.
5. Klient wyraża zgodę na przekazywanie jego danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do
prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu lub w celu wykonania Umowy Sprzedaży.
Dodatkowo Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach bieżącego informowania
Klienta o oferowanych Towarach.
6. Pytania i wszelkie wnioski dotyczące ochrony prywatności należy kierować na adres e-mail:
biuro@medicalove.pl
XII. UTRWALANIE, ZABEZPIECZANIE I UDOSTĘPNIANIE TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY SPRZEDAŻY
1. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym http://www.medicalove.pl/regulamin oraz w
siedzibie Sprzedawcy. Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie oraz pobierać
go w formacie PDF, a także sporządzić jego wydruk.
2. Utrwalenie, zabezpieczanie i udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej
Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi dowodu zakupu, dołączonego do przesyłki
zawierającej Towar.
3. Utrwalenie, zabezpieczanie i udostępnienie istotnych postanowień umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Klienta
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowa Sprzedaży oraz umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierane są w języku polskim.
2. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, mają zastosowanie przepisy prawa
polskiego, chyba że co innego wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
3. Korzystanie z serwisu www.medicalove.pl oznacza zapoznanie się i akceptację Regulaminu.
4. Sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygania sporów wynikających z korzystania przez Klientów ze
Sklepu, w szczególności zawieranych za jego pośrednictwem Umów Sprzedaży, jest sąd właściwy dla siedziby
Sprzedawcy. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których jedną ze stron jest Konsument.
5. Mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że publikowane dane techniczne nie
zawierają braków lub błędów. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z BOK przed podjęciem decyzji o
zakupie. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacją na stronie, a treścią dokumentów pochodzących od
producenta przyjmuje się, że prawidłowe dane zawierają dokumenty pochodzące od producenta. Staramy się
by zamieszczone informacje były aktualne. Będziemy wdzięczni za wszelkie sugestie i informacje. W przypadku
jakichkolwiek pytań, prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt z BOK.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw
nabytych Klientów korzystających ze Sklepu. O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Klienci zostaną
powiadomieniu drogą mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu
wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia.